Klanten binden, boeien en verrassen

Wanneer je méér doet dan je klant verwacht, je doet wat je belooft en je proactief oplossingen aanreikt waar je klant mee geholpen is, dan is de kans heel groot dat hij terugkomt. En dat willen we toch allemaal ? Of mag ik klanten ook ontslagen?

  • Wat willen klanten van je horen ?
  • Hoe beleven klanten jou ?
  • Hoe ervaren ze jou als dienstverlener ?
  • Waar wordt je klant gelukkig van ?
  • Hoe ga je om met klachten ? Hoe anticipeer je hierop ?
  • Hoe installeer je vertrouwen ?
  • Hoe kan een klant slachtoffer worden van ingewikkelde procedures ?

Klanten verschillen, ze vragen flexibiliteit, oprechte aandacht, maatwerk en creatieve oplossingen. Ze vragen jou in te spelen op hun specifieke wensen.

Met empathie, begrip en écht leren luisteren bereik je al heel wat. Denken en handelen vanuit de klant en daarop inspelen, daar gaat het om.

Schrijf je in

Leerpunten

  • essentiële factoren voor succesvol leiding geven
  • motiveren van medewerkers
  • taakgericht sturen – relatiegericht ondersteunen
  • feedback geven en ontvangen
  • leiderschapsstijl bij verschillende situatie

Praktische info

Locatie

Langlaarsteenweg 168, 2630 Aartselaar

Duurtijd

1 dag

Data

22/07/2021

Uren

9:00 - 17:00

Prijs

€1000

Jouw trainer

Inschrijvingsformulier